Forening

Det sjove ved foreningsarbejdet

• Vil du gerne finde mere tid til det sjove i foreningsarbejdet og bruge mindre tid på administration?
  • Tager det for meget af de frivilliges tid at opdatere et kompliceret website og lægge nye - og gamle - beskeder på de sociale medier?
  • Bruger I en del tid og energi på at svare e-mails og sms'er om, hvor og hvornår arrangementer finder sted?

Der er hjælp at hente - og tid at spare - ved at samle alle de løse informationer ét sted: Opret en hjemmeside til foreningen. Det er helt enkelt.

Opret en hjemmeside på få minutter

Opret hurtigt og nemt en hjemmeside til din forening, hvor informationerne ligger let tilgængelige, så medlemmerne hurtigt kan finde træningstider og sted. Billeder og nyheder kan struktureres i mapper for hvert arrangement. Det skaber liv, og så kan man altid finde tilbage til dem.

Læs mere om hjemmesideløsningen.

Foreninger og klubber

Foreningssider er målrettet alle typer af klubber og foreninger, uanset om det er en hjemmeside til en gymnastikforening, kulturforening, strikkeklub, eller idrætsforening eller om det er en hjemmeside til en hundefører-, jagt-, fiskeri- eller en skytteforening.

Du får en brugervenlig hjemmeside med Foreningssider, uanset om din klub er til heste, cykler, mountainbikes eller ski. Om du trives i det våde element i din kajak, kano, ro- eller sejlklub - eller du skal helt under vandet i din dykker- eller svømmeklub.

Går du efter bolden i en håndbold-, fodbold-, volleyball- eller basketballklub, eller sigter du efter en tennis-, squash-, bowling-, billard-, bordtennis- eller badmintonklub? Med Foreningssider får du en hjemmeside til klubben, som sparer dig for tid foran skærmen.

Grubler du unødigt over næste opdatering af hjemmesiden til skakklubben? Foreningssider leverer en intuitiv hjemmesideløsning, som frigiver tid til dig, så du i ro og mag kan tænke over næste træk i skak.

Alle foreninger og klubber kan få en brugervenlig hjemmeside, der frigiver mere tid til det foreningsarbejde, som mange frivillige foretrækker.